And everytime you smile, you laugh, you glow

Måndag 19 Januari -09

Måndag --> blää! skolaa..
faktiskt så hade vi väldigt lugn dag idag. De första två lektionerna kollade vi film (dubbelengelska fick vi ha ist för engelska å svenska) Vet inte ens vad filmen hette (va typ nå blablabla Las Vegas x), Johnny Depp var  med i den men den va helt sjukt, ofantligt dålig ;o se den INTE! De va typ två stycken som for runt å tog droger runt hela las vegas... hade som inte nån själv handling eller så.. ajja nog om den dåliga filmen!
På matten började vi med Matte B - scary..

Hehe. jag i ett nöötskaal
 - Sandra: Åååh! Jag har typ börjat bli helt korkad! ;o
 - Emma: Jaa! ;b
 - Jag: Jaa, du får tillåme fråga mig ibland! :)
 - Sandra: Javet, det är ju konstigt.
 - Jag: Nu får du veta hur det känns för mig, jag är alltid den korkaste! :)
 HAHAHA
 De va dedär korkaste som var så himla kul, jag kan typ inte svenska nåmer! Säger  typ legade istället för låg heela tiden, sen korkaste istället för mest korkade  osv.. What happens?



Igårkväll var det live-chat med jonas brothers! ;D haha dom sitter i en webbcamera  åsså får man ställa frågor, åsså svarar dom, men eftersom att det va ca 8 miljoner  st som va där så vare lite svårt att få svar på sina frågor, fast min enda fråga fick  jag väl på sätt å vis svar på. De ska på en turné i Europa, å dom skulle till Norge,  så jag antar att dom kmr till sverige då! ;D
hoppashoppashoppas :) 
De sjöng en låt också live, Nick spelade gitarr åsså sjöng dom Hello Beautiful.
Hello Beautiful
Its been a long time
Since my phone's rung
And you've been on that line
I've been missing you
It's true


Har kommit fram till att just nu är det så grymmt många filmer jag vill se, å de flesta går typ på bio å nån kommer ut snart så de går inte å ladda hem å de är för dyrt å gå å se dom som är på bio.. jag vill verkligen se dom nu! T.ex. Benjamin Buttons otroliga liv, Camp Rock 2, changeling, bröllopsduellen, revolutionary road, 17 Again,  Hannah Montana - The movie x) m.f        Nån som har lust å bjuda? ;D

Ska väl ta tag i denna pluggning nu... har dragit mig för det. men i morron äre spanska läxförhör, å på onsdag historia- å engelska läxförhör å fredag gäller det stora kemiprovet! It's scare the hell out of me ;s


pusstjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0