A little bit longer, and I'll be fine

sjuk idag, jävla skit säger jag bara! det gör inget för skolan, för vi har bara en lektion idag, men imorron typ kl 7 på morronen ska vi ju till sundsvall!!! måste verkligne vila idag så jag kan bli lite friskare, för nu mår jag inte alls bra! piss-dåligt! ;o usch!
Jag har feber, ont i halsen, men typ värst så fryser jag som ett as!? Hade för tusan 3-dubbelt med täcke på mig inatt, men ändå har jag frysit.. Har nog glömnt bört hur det är att ha feber för det va helt länge sen jag hade det...

Här i min sjukliga ensamhet kollar jag lite på Jonas Brothers (<3) som ska komma ut me värsta grejen i februari, typ en film från deras tourer osv, den heter typ Jonas Brothers The 3D Concert Excperience ;D Ja håller alla tummar å tår att dom ska komma till sverige i år, för dom sa att dom skulle göra en world tour! ;D I like that ;)
Lyssna här alltså, en av deras bästa låtar: When you look me in the eyes

Just nu verkar det inte bra. som jag mår för tillfället varken får eller orkar jag åka till sundsvall i morron.. men vi får hålla tummarna för ett mirakel! jaa, de måste faktiskt till ett mirakel för att jag ska bli frisk å kunna åka.. Går på medicin 24/7, ipren/alvedon, rinexin, molipect - knarkar? ofc ;)



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0