You make me laugh'

De två senaste dagarna har jag skrattat så mkt så jag måste ha förlängt livet med flera år! HAHA fy tusan va kul jag har haft med mina underbara vänner! Igår Jenny å gurra, idag Sandra å Emma! vi har kommit på att vi har fått natur-humor!? ;o ajja, spelaroll, när man en gång går på natur kan man väl få natur-humorn också ;)
T.ex. på kemilektionen (de låter typ inte ens de minsta kul, men serrni devare)
Sandra: jaag är döende....
Emma: Sandra, vrf blire såhär i kemin?
Sandra: Jag är döende....
Emma: Sandra!! kolla nu!
Jag: Sandra kolla här nu!
Sandra: Jag är döende....
Sandra: Jag är döende....
Sandra: Jag är döende... + 10 ggr till

10 min senare
Sandra: Nu ska jag hem å göra Engelskaläxan höhöhö (som är att kolla en serie/film)
Jag: Men sandra du har ju snackat hela dan om att du är dödlig!?
Alla 3 + Lollo: HAHAHAHA
Inte nog med de så skrattade vi åt det från våning 7 ända till busshållplatsen!
sjukt dålig humor! Javeeet! men den kallas som ni hört förr i dehär inlägget
Natur-humor!

                                               Mennnn, dehär va bara en av alla de "tråkiga" saker som vi höll på å garva ihjäl oss åt! ojjojj'
nu ska jag göra Engelskaläxan = kolla oth! ;D

pusstjohejjs

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi brukar sitta oh komma på supertöntiga natruskämt när vi håller på med olika grejjor = naturhumor :P:P

2009-02-09 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0