When the night ends'

Igår var jag hurtigtjej.nu för jag va på hela 3 promenader som blev drygt en mil sammanlagt ;) Först på vårat lååånghåål drog jag med mig emma å cia på isvägen, å sen gick jag hem från stallet, å sen med gurris. Det va så himla fint väder å jag bara njöt av å vara ute! ;D

Idag har jag åkt slalom med sandra, emma å gurra. supernice, å vilket jävla väder! -1 å sooool, kunde inte bli bättre!
När vi kom hem for jag å gurra å gick till stallet via skäret åsså hem sen igen å de måste typ ha blivit 7 km eller nå :) Idag vare tillåme ännu bättre väder än igår. I like that! the spring kommer springande med stormsteg! HAHA fiffig ja va där ;)

Nu väntar jag på att jokki ska komma å hämta mig åsså bär det av till stan, till lärkans aula där bomis ska va med i teater, så det blir niiice ;D jenny är där å väntar på oss

Jag har kommit fram till att Alicia Keys å Gathania från idol är helt jävla sjukt lika varann!!! Hittade inte så bra bild på Gathania men erkänn lika!? ;o

  

pusstjaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0