What good is a life, with no one to share

Tjohejsan!
12.50 står klockan på å gissa vad jag har hunnit med idag! Joo, jag har nämligen varit på estetiskt val (bild) på morronen, sen på vårat hål som är 2,5 timme for jag med bussen direkt till stallet å fixade där. Sen skulle jag ta en buss mellan alvik å antnäs också men kalle va hemma så jag tiggde skjuts, åsså vare bara att komma hem å duscha,igen, å sen äta lite fil, å sen till bussen å nu är jag på spanskalektionen. kolla vad man kan utnyttja ett hål alltså! ;D

jag for å fixade hästarna så mamma skulle slippa, för jag ska inte komma hem förän ikväll å då skulle hon ha varit tvungen fixa allt med hästarna å barnen åallt själv, så ja tänkde att jag kunde hjälpa henne. Sen äre ju så sjukt fint väder ute så de va ju lungt för mig, ja fick ju vara uta en hel del, å även åka buss ;P innan dagen är slut kommer jag ha åkt buss typ 5 eller 6 ggr x) tur för mig att jag älskar att åka buss!

Dagens-låt ( IN MY HEART FOREVER LIXX) ;) jag ÄLSKAR den! enjoy: http://www.youtube.com/watch?v=xSz0T8yl5TY
den är med i oth i säsong 3, å varje gång jag ser stället där den spelas så gråter jag, haha, alltså verkligen alltid när jag ser det.


nu ska jag fortsätta med lite spanska för vi har prov på torsdag, å snart märker lärarn att ja sitter å skriver blogg å inte anteckningar till kortfilmen vi ser ;b höhö


tjiings

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh. jag kommer ihåg när jag verkligen var one tree hill-nörd, då var jag likadan. jag lyssnade på den om och om igen efter att jag hade sett avsnittet och grät massor. hihi. säsong tre var verkligen en jeyton-säsong.

2009-02-10 @ 19:24:37
URL: http://uglytangerine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0