Turn around, close your eyes '

Jag har pluggat typ all day, å ändå har jag hälften kvar. å de ska in idag, men ja kommer inte hinna klart ;S lärarn kommer bli sjukt pissed of, meeen.. nu äre så att jag vill ha ett liv också så ja ska nog förhoppningsvis ta å vara med nåra hjärtegull vänner som de va jättelänge sen jag träffade <3
i morron ska ja å pappa på travgala :)
orkar inte skriva nåmer för kom just hem från skolan, eller, jaa å emma å sandra pluggade på kultan efter skolan men iaf..
eller joo, hahaha ja måste fan lägga till en sak! Idag har sandra å emma gapflabbat i 40 min i sträck, å jag överdriver inte det minsta! å vet ni vad dom skrattade åt!? Mina vantar! haha ojjojj, de är en lååång historia! men fan va kul de va! xD

ska skriva historia tills jag ska vara med hjärtegullen :)

ÄNTLIGEN JÄVLA ÄLSKADE HELG! <3

pusstjing


Kommentarer
Postat av: sandra

hehehe, det stavas PISSED OFF. (petig_tjej? hahah, förlåt)



och älskar vantarna <3 tror jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon, hahah!

2009-02-06 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0