This love is difficult, but it's real


I got tired of waiting
Wondering if you were ever coming around
My faith in you was fading
When I met you on the outskirts of town

Idag i detta väder har jag varit å kört två hästar :) Två mycket fina hästar, en superduper-stjärna å en tjock mamma :) haha
Har även kollat v75 å hejjat på lite hästar, men de gick inte särskilt bra.

Mamma är påväg hem med mat, å jag bestämmde just NU att jag ska ner på ica å drar med mig jenny. Vi tar en omväg å går via antnäs möbler ;) haha
men måste gå nu för mamma är påväg hem å om jag ska hinna gå runt byn så måste jag gå nu! (vrf jag inte gått tidigare i ljuset är för att jag bestämmde allderles för nåra sekunder sen att jag skulle ut å gå ) sånt é livet!

ska bara berätta för alla mina vänner att min mobil har lite damp ibland så ibland kan det hända att jag får ett sms dagen efter att ni skickat det ;s så om jag inte svarar så är de möjligt att det är orsaken. annars om jag inte svarar har jag inte råd! :) höhö

snöovädret ropar - tjaooo 

Kommentarer
Postat av: Linnea

superfin bild på dig ;>

2009-02-22 @ 11:46:20
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0