it's just one of those days, when you just can't se no end

You're making me laugh about the silliest stuff
Say that I'm your diamond in the rough
When I'm mad at you
You come with your velvet touch
Can't believe that I'm so lucky
I have never felt so happy
Every time I see that sparkle in your eyes

Historiaredovisningen gick bra, pratade typ 30 sek ;)
Ingen engelska = tidigare lunch = glad mändi! :)
Fotboll å "styrke" på idrotten :) styrken som inte var de minsta jobbig. Fotboll var kul, dock hade jag inga skor å det var inte så kul ;s

Nu är jag homie å har just ätit. Fan vad jag älskar att äta. Mat in my heart forever <3 haha
Ska ta å kanske kolla oth eller kolla på spanska, för vi har ju spanskaprov nu igen i morron. muntligt. usch! jag har bestämmt mig nu typ för att jag ska byta spanska steg 4 till nåt annat, jag känner mig så omotiverad så jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Sen lite senare ska jag förhoppningsvis till Jenny å fika för hennes mamma fyller år idag, Grattis Birgitta! ;D

Så fort man kan ändra sig, fick lust å spela lite wii så det blir nog kanske att spela mario cart eller sjunga sing it med samme å alva ;) haha

pussåhejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0