They say that good things take time, but really great things happen in a blink of an eye

Torsdag

Torsdag idag - Fredag i morron, åsså heeeelg!
Älska helg! ;D

Idag har jag skrivit spanskaprov, gick väl sådär.. eller det var väl en grej man skulle skriva typ 1,5 A4 papper om minoritetsgrupperna i usa, på spanska, som inte gick super! men men... vi får väl se hur de har gått, spanskaproven är ju som inte över än, vi kör ju alltid 5 delar.. Jippi. nu är det bara 3 delar kvar. hurra för oss.

Det känns skönt att lite är bortgjort iaf å nu äre så att jag har en ledig kväll, å det är fetingnice alltså. Det händer inte så ofta nu för tiden. Så ikväll ska jag ödsla tiden med å kolla oth, kolla tv, äta å läsa lite twilight! myyys! Blir ni avis? - aa såklart ni bli! ;)

Jag har börjat fundera lite, å det känns som att man inte har nåt "liv" liksom.. känner nån mer så?
För mig känns det som att jag bara far till skolan, kommer hem, äter, dator, pluggar, tv, pluggar, sover. Har som inte allt för mkt tid till att vara med kompisar, spec när jag har 3 hästar också å två småsyskon.. Det är inte kul för jag saknar mina vänner så mkt, å jag träffar dom så himla lite! Men ni ska veta att jag vill vara med er alltid, men ibland räcker inte tiden till... å de suger.  vrf är inte dagarna längre?? ;o

Jag har kommit på en sak. vrf går inte vi i skola på kvällarna? alltså, tänk. Då hade man innan skolan börjar, varit ute tyå om det är fint väder osv så kan man ju träna utomhus medans det är ljust. Ist för som nu för då äre kolsvart när man kommer hem. Hade man gått skola på kvällarna så hade man haft sovmorron varje morron, å de låter inte dumt! Dessutom skulle då alla bra tvprogram flyttas till morronen ;b haha
erkänn smart!?

Nu äre oth time för sista avsnitten på säsong 3 har                       Hej, jag kisar inte,
ropat sen i tisdags så nu ska jag ta å grina lite till!                       Men jag ÄLSKAR vädret ! <3
Ha de gött, tjiiing

Kommentarer
Postat av: Gurra

Ja det där med att gå skola på kvällarna var ju ändaå lite smart;) hihi

2009-02-12 @ 23:04:35
URL: http://maaariaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

mitt liv är också sådär inrutat... minus hästarna då :)

2009-02-15 @ 12:09:05
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Linnea

mitt liv är också sådär inrutat... minus hästarna då :)

2009-02-15 @ 12:09:05
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0