Stay away from me


Javet, mina syskon är sötast i världen! <3<3<3

men nu hjälper inte det.. för
åååh! jag har ångest. Jag känner mig så jädra tjock å äcklig så det är inte sant! Serri, de känns som att ja inte har tränat på flera år. Jag har tvingat mig själv att ja måste fara ut å gå/springa nästan varje dag och sen äta nyttigare. Jag har ju godislöfte, men måste fan ta å införa fikadagar också! Annars kommer jag bara få mer ångest och deee.,, är inte kul. Ska på gala på lördag å ja kommer säkert inte i  klänningen ja ska ha på mig ens, hör av mig hur det går med den.. om de blev klänning eller nå annat..
måste bara säga att jag skriver de inte för att typ få "uppmärksamhet" eller att ja vill att folk ska typ ba; "ååh, nää, så äre inte". Jag skriver för jag vill skriva av mig för jag kan inte säga det till nån utan att jag får ett slag ;s såå.. nu kan ni minsann inte slå mig! de är så jag känner.
Blääää
ja måste jobba historia, men jag orkar inte. kolla, fan va lat jag är! ;o
nu ska ja å se top model, NU!


tjoo

Kommentarer
Postat av: Linnea

säger i alla fall; amanda, din mupp! nu får du lägga av, annars ska jag smyghälla grädde, socker och smör i din mat!

2009-02-03 @ 21:28:34
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Gurra

MEN AMANDA!! nu får du skärpa dig ofta du är nån jävla fett kossa, vad är jag då! Shit vad trött jag är på att höra sånt där snack från alla( inget riktat bara mot dig amanda)

2009-02-04 @ 21:40:03
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0