start all over'

mitt dåliga bloggande på senaste tiden har inte berott på mer än lathet. Har inte orkat. Och är ännu mer lat så orkar inte skirva vad som har hänt dessa dagar för de har hänt en hel del.

Var hemma från skolan idag pga "vård av sjuk häst" haha ;b joo bollan är nämligen sjuk så vi tog henne till veterinären idag å tog med oss jojje. Jag ville följa så jag skippade skolan idag, å som tur var så skulle vi ha 4 lektioner, men vi hade bara en för de andra lärarna var sjuka x) så de jag missade var 1 timme å 20 min läsning. Det kan jag ta ;) haha

Bollan å Jojje tävlade igår, men bollan var sjuk så det gick inte bra. Jojje var bara knäpp ;s
Efter vi kom hem från veterinären idag så var ja å körde synna i det underbara vädret. När jag kom hem har jag sovit på soffan i typ 2 timmar, haha legade på soffan typ från halv 2 till 5 ;P ojj! De vart lite längre än vad jag hade tänkt! Men whatever!

Dags att äta Amanda, nu orkar vi inte vänta på dig nåmer, vi börjar äta! /Samuel å Alva
oops, bäst jag går.
tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0