Songs that make you think about me

Cias pikachu-min är nog dagens höjdpunkt alltså! HAHA

Annars så hade vi spanskaprov idag igen å de gick väl.. jaa, javet inte. vi får se när jag fått tillbaka det. Har ingen lust alls att gå spanska steg 4 som jag valt så jag ska nog ta å byta det mot nå annat! blää på spanska säger jag bara ;o

Jag saknar mitt långa hår. Nu har jag ju lockigt, å de tkr ja om men jag hade önskat att det inte hade blivit kortare ;P haha om det nu hade varit möjligt.

Idag på skolan räknade vi ut att det typ bara är typ 13 skolveckor kvar innan vi går ut 1an! ;O herreminlillagud vad tiden går fort ;o eller, jag tror de va 13, om jag nu inte svamlar helt ;s

iaf så äre ju friluftsdag typ.. nästa onsdag eller nå å då blire måttsund för min del! haha har inte åkt slalom på hur länge som helst! så det blir nice ;)

matteboken ropar på mig för jag ligger ungefär 20 sidor efter ;s ojj..

pusstjiaoo

Kommentarer
Postat av: Linnea

13 veckor?! Hallelujah! :> men du, hur ska du ta dig till Måttsund på onsdag? :)

2009-02-18 @ 14:23:35
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Gurra

Nämen vilken sötig bild!(:<3

2009-02-20 @ 23:47:52
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0