natur 4-evah

så kommer rubriken låta näre är ett nytt natur-skämt på G! kommer att lägga in nåra när ja får tag på nån bra!

Sandra berättade denhär idag, men jag snodde den från hennes bdb för jag orkade inte skriva av den;
-Idag var det väldigt molnfritt! - Jag vet, det finns ingen mol(n)massa! HAHAHAHA DÖR JAG HITTADE PRECIS PÅ DEN. PÅ TYP EN SEKUND. Fattar du? moln-massa? molmassa? inga moln = ingen massa.. och så ba, MOLMASSA hahah älskar migsjälv.

HAHAHA asså fyfaan! Hoppas ni fattar ;)

f(natur 4-evah) = humor


Kommentarer
Postat av: Gurra

Är jag den ända som inte fattar det där skämtet?;)

2009-02-12 @ 23:05:57
URL: http://maaariaa.blogg.se/
Postat av: Cia

Gurra det är ett natur skämt, det är meningen att du inte ska fatta ;) haha!

2009-02-16 @ 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0