I'm listening to the kind of music she doesn't like

LOVeLOVeLOVeLOVe! ;D     W-o-n-d-e-r-f-u-l-!

Igårkväll hade jag dubbelbokat ;s lovade cia att jag skulle komma å fika hos henne redan i måndags, å sen hade jag glömt det så jag hade lovat å komma å vara med antnäs-tjejorna också.. jag var dock tvungen avboka det sistnämde åsså begav jag mig till Ersnäs där Sandra å Lollo redan var. Cias mamma hade bakat apagott fika, höll typ på å döö för att de va så gott! ;D <3
Vi hade tänkt kolla Slumdog millionare (VET NI HUR MKT JAG VILL SEE DEEEEN!!!! ;O ) men det blev inte vi skulle bara hinna se 1 timme innan emmas mami kom å hämtade oss! Iaf var det supermysig kväll, å innan vi skulle hem vare Coldplay på TV, en konsert från Tokyo. helt sjukt mäktigt det var alltså. 22 Augusti, Stockholms Stadion, Då gäller det!

Det vart ingen prommis igår men däremot har jag varit på en morronprommis med mammsi, å nu ska jag snart till stallet :) Juste, glömde säga att jag har köpt HSM 3 nu på dvd så antnäs-tjejor, vi måste se den nån dag ;) HAHA
Alva blev superglad att jag hade köpt den :)


aaw, bara för att min jojje är snyggast i världen! <3



              

Pusstjaoo


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag vill också apgärna se den filmen! seriöst, vi borde dra ihop ett gäng och se den på bio nu när den kommer... :)

2009-02-28 @ 11:22:48
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: jenny

Shiet storbilden var ju asfin! :D

2009-03-02 @ 16:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0