I'd keep singing this song until the very end

Grattis alva på 5-års dagen! ;D <3<3

Klev upp ännu tidigare idag, 6.20 å fikade födelsedagsfika för mamma skulle på skolan å föra barnen på dagis å skola kl halv 8 så då for jag till stallet. för när ja kmr hem från skolan blire barnkalas! haha ojjojj,,,

eftersom jag har drygt en timme tills bussen går så ska ja nog ta å kolla lite oth <3<3

förresten så i morse när alva öppnade sina paket från örebro så hade mommo å  moster skickat med ett par jeansleggins åt mej ;D å en kofta till samme å tröja till mamma. Men jag hade tänkt åka in till stan tidigare idag så jag skulle kunna köpa ett par jeansleggins men så fick jag det nu! Haha perrans ;)

nää nu blev jag fan lessen! Läste just att nästa avsnitt av oth (säsong 6, avsnitt 17) inte visas i usa förän 9  mars! de är ju över en månad dit, hur ska jag klara det? ;o samma med gossip.. ;( depp...
däremot verkar de som att 90210 kommer iaf, de är ju iaf något :)


tjingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0