Girls just wanna have fun'

Tusiken vilken fetingnice dag ! :)

* Sol idag = Glaad mändi!
* Engelskaprov, hörförståelse å de gick väl ganska bra.
* Lunch - Pannkaka = Glaad mändi!
* Fick veta att jag skulle missa provet i morron, men skulle inte få göra det isf förän om 7 veckor, så de va helt enkelt inte på annat sätt än att jag fick avboka detta. Skönt eftersom de ja pluggat in nu inte kommer sitta kvar om 7 veckor!
* Bosse hade kört hästarna hemma, å han hälsade att det blir vinst på söndag ;)
* Idrott - åkte skridskor på isvägen i solen, de va riktigt mys alltså, helt super!
* Träffade en god vän på bussen å de är alltid kul när man typ aldrig träffas mer
* Hemma - åt mat
* Kollade 90210
* Plugga lite inför provet i morron, 
 men främst;
* Top model final tonight! ;D GO ANALEIGH!
 
haha är inte dagen jättebra så säg!

jag emma sandra å cia är happy people! (under),Erik chillar i solen (ovanför)
            

pusstjohejjs

Kommentarer
Postat av: Gurra

jag vet visst blir man som glad av solen(: Vem var den hemlige främligen du träffade på bussen?;) Höhö

2009-02-11 @ 19:00:59
URL: http://maaariaa.blogg.se/
Postat av: Lollo

Nå, vad gulliga bilder! :)

2009-02-11 @ 22:25:47
URL: http://uglytangerine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0