empty conversations'


andra inlägget för dagen, å jag har just kollat ett avsnitt oth åsså gråter jag nuu... :'( fyy alltså!
men ja måste bara visa en för tusikens rolig sak som hände på skolan i fredags!

Sandra: fniss, fniss, fniss, haha, haha, fniss, fniss (i typ 5 min, aa, hon slutar aldrig med dedär)
Jag tillslut: asså Sandra, går du på nåt!? ;o
Sandra kollar ner på fötterna å ser ut som ett frågetecken!?
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAA
Sandra när hon fattar: HAHAHAHAHAHAHA
Emma när hon fick höra: HAHAHAHAHAHAHA
vi har nöjt oss med att skratta åt dedär hela dagen idag också ;b

And I know
We get a little crazy
And I know
We get a little loud
And I know
We're never gonna fake it
We are wild
We are free
We are more than you think
So call us freaks
But that's just the way we roll

nu drar ja igen, tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0