Can't believe that I'm so lucky

Det måste vara en tur dag idag!
Ni kan aldrig gissa vad som har hänt!?
På morronen i bussen tappade jag en av mina älskade ploppar till hörlurarna, å jag blev superdepp. Vet inte om jag har kvar nå mer ploppar å då måste jag köpa nya hörlurar för det finns inte å köpa plopparna, så jag var superlessen hela tiden tills jag satte mig på bussen hem.
Eftersom vi hade chillert dag idag så började vi ju 9.45 å slutade 12.10, så sen när jag skulle hem med 12.10 bussen sa jag till emma å cia:
"asså tänk om de va denhär bussen jag åkte hit med på morronen!" haha på skämt liksom. Dom typ: "höhö, ofta"
Jag gick in i bussen åsså såg jag att busskortsblippgrejen va i samma vinkel som den på morronen, så jag fick upp hoppet lite. Sen satte jag mig på sätet bakom där jag kanske suttit på morronen, å kollade under sätet.
DÄR VAR DEN! ;D HAHAHAHA Emma trodde mig inte, men där var den. Min lilla plopp! så jag blev hur jävla glad som helst, älskar mina hörlurar <3 så jag ska väl ta å köpa mig en trisslott eller nå å hoppas på samma tur ;D
Erkänn lucky på mig!!? ;D

Nu ska jag ta å fara till stallet, å kanske ut i dehär vädret med bollis, hon skulle behöva röra på sig nu när hon har varit lite småsjuk.. :)

Bara så alla vet så kommer det nåra Oscars-gala åsikter lite senare idag, har spelat in hela alltihopa så ska se det, sen kommer mina åsikter ;b Har börjat kolla en halvtimme på den två timmar långa "Röda mattan sändningen", å jag fick se en skymt av zacie-boy å höll på å dö-dö-dö-dö-döööö!  Vet iaf vilka som fick pris å det lät super, förutom att jag tyckte att Brad Pitt skulle få. ojj, jag börjar redan med va ja tkr men de kommer senare! De kommer säkert endel bilder också ;) haha

Gurra! Jag har kommit på att när vi ska till hollywood så ska vi fara dit när det är oscarsgalan, för då är ju alla där. verkligen ALLA! ;D fett nice huh?

Pusstjaoos

Kommentarer
Postat av: Gurra

Shit har du spelat in det!!! Jag vill ju också se. Ja men lät att vi ska, men är det kalt i hollywood då?;)

2009-02-23 @ 19:05:23
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0