Burnin' up


Jag brukar så gott som alltid ha på mig min jacka i skolan för att det är så jävla kallt! åsså tänkte jag idag; nämen, ja tar för en gångs skull inte den nu, jag kan ju inte alltid ha på den. Men vad tror ni händer då? Joo såklart så äre brandlarmet som går så de är bara för mig å knalla ut i typ -10000 grader å ingen jacka eller vantar eller nåt på mig ;s höll faktiskt på å frysa ihjäl ;o de va så typiskt att det skulle hända nu bara för att ja inte hade jackan....

Nu så hade jag tänkt kolla oth, sen efter de ska jag plugga! men de brukar inte bli så, men faktiskt så måste jag idag.. för en grej ska lämnas in idag som jag inte ens börjat på.. go mändi!
Ikväll ska jag (om ja pluggat klart vill säga, troligtvis inte) kolla The Holiday med mamma för vi spelade in den igår när den gick på tv :) Den är faktiskt bra!

Dagens svenskalektion ämne för mig, Sandra, Emma å Cia var föriövrigt killar som denna ;) ------->




Pusstjiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0