Back then I swore I was gonna marry him someday'

...But I realized some bigger dreams of mine.
Mening jag haft på hjärnan allll-daaay!

Vaknade upp i morse å ville bara spy, mådde så sjukt illa ;o å ont i magen + huvvet :( Så de blev inge skola, de va fan nice alltså ;)

Har städat lite hemma, å även läst "ljudet av ditt hjärta", 3 twilight boken, som jag bara har 100 sidor kvar har, fundar på å läsa klart det nuu ;D
Efter det begav jag mig ut på en prommis till stallet å ut å red i finvädret med jojje, han skulle bråka först, men de gick bra å vi dundrade fram i galopp mellan alvik och skäret!  de va supermys!
Bollan å synna har varit desperata idag så de har gnagit, bokstavligen, av en stolpe i hagen så den gick av på mitten ;s haha så jag stoppade dom i jojjes hage när jag va å red med han å på 2 timmar han dom äta upp typ 2 halva stolpar ;S höhö nämen inte 2 stolpar men ändå jättemkt på 2 st å lite mindre på 2.
Måste nog sätta in ett träd eller nå som dom får gnaga på ist,,

Har varit på travet nyss, NICE, dock så va vi där å hejjade på mias häst men hon ledde till halvvarvet kvaar, då tog det typ tvärnit. Som jag misstänkte så hade hon trampat av sig halva skon. Men det jag inte hade tänkt var att hon typ hade trampat upp båda frambenen, asså uuushsschchhchchchch! DET VA SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! Blodpöl på golvet, stor som attan. hon hade så grymmt ont å stackaren, hon måste förmodligen sys ;'( :'( Jag har ALDRIG ett något liknande "live" förut. men jag kände typ att jag ville spy efteråt :'(


pusstjingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0