and then you feel so low you can't feel nothing at all '

Heelgen är här, å de är underbart, tralaa-la-la-laaa.. (Julen är här.. å lyser fred på jorden, melodin) haha

Grattis på en stackars Rihanna, som fyller år idag :)


Igår kollade jag en film som hette Center Stage: Turn it up  å den va helt bra. Jag vet inte vad det är med mej men jag älskar verkligen dansfilmer. Jag blir så himla fashinerad å vill bara också kunna dansa så himla mkt!
Så ni som gillar dans / kärleksfilmer, så äre en film för er :) 
Skillad kille: http://www.youtube.com/watch?v=T57XcaZ3vBg


Ikväll så kommer pappa hem, jippie, åsså vet jag inte om han har tänkt att vi ska till stallet å typ köra hästarna men det tänker jag då inte! Inte ut å köra mitt i mörkret på en fredag. nä huvva. men det blir förmodligen å fara dit å ge mat åt dom å sen ska jag hem å väärmaa miiig, jag fryser hela tiden. Mina händer ser ut som att de sitter på ett lik, är typ blå/vita ;s


Alltså det här med Rihanna å Chris Brown. Hur jävla cp är inte chris egentligen? att göra nåt sånt hära ;o jag får värsta chocken för jag tyckte ju som om chris brown, eller, jag hade ju inget emot han, han verkade snäll. men tydligen inte. Blir typ gråtfärdig när jag ser bilden. Hoppas att chris kommer få nå rejält straff alltså! 
Dra åt  h-vete jävla svin!
Go Rihanna! ;)



Pusstjohejjs

Kommentarer
Postat av: jokki

åh jag älskar ju också dansfilmer, måste ta och ladda hem den dära.

2009-02-21 @ 00:09:39
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Lena

Fyfan, jag har helt tappat respekten för chris brown, idiot :s

2009-02-21 @ 23:33:50
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Elina

Men alla nya dansfilmer försöker bara leva upp till step up vilket gör dom B:iga

2009-02-27 @ 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0