a drop in the ocean

Söndag
Inte dessmera intressanta saker har jag att berätta. Kan väl säga att ja va me Linnea å Gurra igår å vi kollade hsm 3 å pratade endel :) rackarns trevligt!
Sov som en stock inatt å klev upp typ kvart över 9, kollade lite oth, for till stallet kl 1. Körde synna, å sen vare tänkt att jag skulle gå hem, men ja frös så jävla mkt så jag gjorde inte det. Har nyss duschat å ätit palt :) höhö koortfattat
nu ska jag kolla oth lite till,
sen måste jag egentligen skriva svenskarepotage som ska in i morron, men får se om jag orkar ;b haha
slö? Ja!

Låten i rubriken är helbra, fick den av Elina för typ ett halvår sen eller nå. Men har inte lyssnat på den på jättelänge för den va på min gamla mobil som mamma har fått å den va kvar så jag lyssnade på den. Grymmt skön låt alltså! I like it ;)
http://uk.youtube.com/watch?v=mt8jifKlbTc&feature=related

Förresten kom jag på att mamma håller på baka så de blir å äta nå gott å kanske kolla tv sen ikv när pappa har åkt på jobbet.. joo han åker idag.. ;/

Lite senare...
Jag har just tagit ut läkörhängena å rengjort å lite sånt, åsså sen när ja skulle sätta tillbaka ett så va ja så duktig att jag tappade ena i tvättstället så poof (!) var en borta! ;o fick stoppa i ett vanligt å sen springa till Jenny, som inte var hemma men sa att jag kunde få låna ett av henne :) haha ojjojj, klantig jag är, men de va himla tur att jag fick låna ett av jenny. Men nu har jag två olika örhängen som är ganska lika varann. Ett är titan med lite silver i å den andra är heltitan x)

Pusstjaoo

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vet, den är fan grym. Brukar lyssna på den lite då och då, så man inte blir less på den, med as högt ljud på mobilen. :)

2009-02-01 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0