I’m wondering will I ever see another sunrise?

Veckans låt: Russian Roulette - Rihanna
grymt bra

idag äre min födelsedag å jag har fått många grattis genom sms, telefon och facebook, tack så mycket :)

Har fått en gitarr. Jag har alltid velat kunna spela gitarr, men nu när jag fick en känns det som så sent att börja.. men mamma ska ändå behålla den och jag kommer nog spela lite ändå. Det skulle va så grymt å kunna spela gitarr :)
Sen har jag fått massa pengar också, det gillar jag ju som ;)

Igår var jag på stan med jenny och bytte britney spears - fantasy parfymen till britney spears - circus parfymen. Sen lämnade jag tillbaka ett halsband och köpte en ny mascara, den som typ vibrerar ;p haha va tvungen testa!
Sen vare tänkt att jag skulle å se idol-erik idag i shopping men han spelar nu å jag fick ingen med mig :(

I förra inlägget glömde jag ju helt bort att berätta om lilla julafton med jennypenny å gurris :D
sjukt mys å jag fick pyamasbyxor, myssockar och lösögonfransar av dom. Har använt byxorna å sockarna typ konstant och lösögonfransarna åker på på nyårsafton :D

Dehär fick bli ett kort inlägg för jag har lite främmande. Får avsluta med några bilder + att säga att nyårsafton är räddad nu, så jävla skönt å det kommer bli sååååå kuul! :D



/amanda


Kommentarer
Postat av: jenny

Sötis! :D

2009-12-30 @ 23:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0