i run away but i can't let go

just nu är jag fullproppad med mat och fika, och fryser... Tror att jag måste ha gått upp 15kg för att jag käkat så  mkt fika de senste veckorna när jag varit sjuk. hehe, men livet leker ju när man fikar, fast efteråt ba: äsch då, kanske skulle ha stått över liiite fika idag x) men whatever, jag får tänka på att träna efter jag gått ut skolan för man hinner uppenbarligen inte med båda om man heter amanda å går på nv å är sjuk hela tiden.

Igår var det one tree hill och gossip girl, som jag längtat ASmkt efter för de va uppehåll förra veckan, och de va så sataans bra <3 haha
och idag 90210. finner inga ord. avsnittet får tala för sig själv, eller hur gurra? <33

nu ska jag ta tag i plugg. antingen mku eller biologi. prov torsdag och fredag. kuul! efteråt när jag har varit väldigt duktig så ska jag kolla melrose place :)

måste bara säga att jag är inne i en svårt-att-sova-period.. jag fryser så grymmt mkt, heela tiden. igår när jag skulle sova låg jag vaken 1,5/2 timmar för att jag frös så himla mkt, hade flera täcken, sockar åallt möjligt! har varit som en zombie på skolan, å ändå stannade jag på skolan för att plugga efteråt.
men sen på bussen påväg hem så somnade jag 10 ggr från gurra-jokki-olivia-ok-busshållplatsen, till min egen, vilket är 600 meter.. haha. jag var nådigt trött alltså!

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0