hey, i'm a believer

Någon annan än jag som tycker att vinnarlåten av idol, higher, är lite lik Halo med Beyoncé?
dedär piano, dunk,dunk,piano... osv. hahaha, bra förklaring va? ;p
Låten är iaf svinbra å det va då helt rätt att erik vann, han är ju bara helt sjukt bra! :)

I veckan så äre inte chill för min del som vanligt.
Tisdag: Skola, secret mission x 2 + plugggggggg.
Onsdag: Skola, pluggg
Torsdag: Skola biologiredovisning, plugg
Fredag: Skola fysikprov, secret mission, träffas med antnäsarna? ÄNTLIGEEEEEEN!!!! om det funkar för dom andra vill säga. håll tummarna :)
Lördag: Köra provlopp med Bollis i piteå på morronen, chilla eller plugga. förmodligen blir det de förstnämda fast jag egentligen inte borde men jag orkar fan inte plugga.
Söndag: Inlämning av svenska och engelska (som jag måste skriva i helgen men jag orkar inte det så de blir nog på lovet jag får göra dom! ;/   )
Måndag: Inlämning av engelskauppgift nr2
Lovet: Vänner, Hästar, Julafton i sundsvall?, plugga fysik (prov den 13:de Januari, skolan börjar 11), plugga matte (nationella 19 Januari), plugga mku????(redovisning den 11 Januari = FÖRSTA DAGEN EFTER LOVET!!), födelsedag, nyår i sundsvall? å sen är lovet slut. :(
döda mig.

Okej lite positiva nyheter. Idag var jag som en zombie på skolan, nu äre ju måndag igen å mkt i skolan så jag kommer ha svårt att somna denhär veckan också. hur som helst, mitt i allt så gick jag in å kollade om våran svenskalärare hade rättat klart en uppsats vi lämnat in innan höstlovet. och det hade han äntligen gjort!!!! MVG ;D sjukt nöjd är jag!
Sen gick ju mku-äckel-provet i fredags rätt bra också. hoppas jag får bättre än G iaf, de kändes ganska bra :)

/a

Kommentarer
Postat av: jokki

jaa jag tänkte faktiskt på det när jag hörde den!

2009-12-14 @ 21:26:32
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Gurra

jag tycker också higher är asbra!(: Nötter den just nu x)

2009-12-14 @ 21:50:43
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0