goodnight and go

just nu har jag ett mentalt sammanbrott så jag måste få skriva av mig lite. Ingen förstår hur dåligt jag mår just nu. Inte nog med att jag är sjuk å har varit sjuk de senaste 5 veckorna, å att min häst troligtvis också är sjuk igen. Det har gjort så att jag ligger så jävla mkt efter i skolan för när jag har varit sjuk har jag inte orkat göra så jävla mkt.. Idag är jag sjuk och jag borde på något sätt vara frisk till på torsdag och då har vi prov men inte vet jag om jag har orkat plugga till det. sen har vi prov på fredag också å det har jag ju självklart inte heller hunnit börja plugga till. Sen har vi två fetinginlämningar som ska in senast söndag å HUR FAN SKA JAG HINNA MED DET!?!??!??? aaaaaaaaah, jag blir helt galen. :'(
Sen är jag så efter i matten å fysiken också. å sen kommer jag inte ens ha tid å köpa julklappar. dessutom har jag inte ens råd med det typ.
och när ska jag ha tid att vara med mina vänner? dom tror ju snart att jag inte vill ha nåt me dom att göra.
NÄR SKA JAG HA TID ATT HA ETT LIV!!???
alltså allt kan ju bara dra åt helvete

förlåt för deppinlägget men jag va bara tvungen skriva av mig. allt är som en klump inom mig och får mig att må så jävla dåligt.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0