Don't be afraid to jump then fall

Har försökt plugga lite spanska ikväll, har prov i morron å av de tidigare proven att döma så lär det gå åt skogen! hehe..

Tänkte göra en liten musiklista som jag har lovat i inlägget "is this the end of the moment or just a beautiful onfolding" som skrevs för nåra veckor sedan. Listan är lite smått inspirerad av kyle xy. haha, eller de är därifrån jag fått artisterna!
skriver bara upp dom, orkar inte länka, men de är ju bara söka på spotify :)

Anywhere but here - Safetysuit
(finns inte på spotify än så kolla youtube, ett MÅSTE kolla!)
Let's not pretend - 16 Frames
A bad dream - Keane
Out of the shadows - Matthew perryman jones
Save you - Matthew perryman jones
Swallow the sea - Matthew perryman jones
Where it ends - 16 Frases
Somwhere only we know - Keane

+ lite nytt som finns på listan och bör kollas upp för alla er!

When I look at you - Miley Cyrus
(inte så ny men den blir bra här ändå)
Untouchable - Taylor Swift
Jump then fall - Taylor Swift
Forever and always (piano version) - Taylor Swift
Half of my heart - John Mayer and Taylor Swift
Bad romance - Lady Gaga
One less lonely girl - Justin Bieber

eeeh, jag tkr typ att taylor swift är bra eller nå..? ;p haha

I morron ska jag till läkaren och kolla upp min stukade fot i som jag haft asont i sen jag stukade den, vilket var 2.5 månad sen.. ;/ sen spanskaprov å gå till 17.00 å sen äre helg å idol å förbereda min pålle för att tävla mot järvsöfaks! :D
+ plugg såklart.....
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0