All I want for christmas is you

Fett najs med julafton!
...och jag sitter i bilen påväg till sundsvall med pappsen.
I morron ska hästarna tävla så jag å pappa måste fara dit idag för det börjar så tidigt i morron. Så det blir att bo på hotel sen ikväll. Det tkr jag om, men hade mkt  hellre varit hemma med mamma, samuel och alva. men men, om vi har sjukt jävla tur i morron så kan vi få hem 60.000kr, inte så dålig julklapp det heller.
Sitter här med datorn och internet och hela tjoffset, så himla skönt att ha! Dessutom ska jag snart börja kolla grey's anatomy ;) vi räknar med att vara framme kl 8 kväll så jag har god tid på mig.

Fick öppna lite klappar idag på morronen efter att vi ätit "tomtegröt", lite av vad jag fått är;
En parfym - britney spears fantasy, luktar aaasgott men har ångest om jag ska byta den mot britney spears circus.. måste å lukta på affärerna i veckan!
Ett halsband
Mys-sockar som ser ut som en häst typ x) haha
Svart krage och vantar - Velat ha en krage jättelänge, och nu fick jag en av mommo och moster :D
Svarta sammet leggins från bikbok - som jag köpt åt både indra och jenny i julklapp! haha x)
En epilator - som har typ tre olika "rakblad"? eller vad man säger. ajja, här har ni den http://ilikebargain.co.uk/images/Braun%207781.jpg, har ångest över den dagen jag ska använda epilatorn, FY HELVETE VA ONT DET MÅSTE GÖRA! hahaha ;p
Pengar - 2000kr av mamma och pappa, 300 av farmor och farfar
Presentkort - 300kr på fröken april
Sen ska ju samme å alva få ett wii spel var så det räknar jag halvt som mina också. haha, samme ska få Fifa, typ fotbollsspel, och alva nå nytt mario. det blir keuwl!
är faktiskt jättenöjd med allt jag fått! :D

Ha en bra julafton alla mina söta vänner,
jag ska ha det så bra som det går här i bilen :)


/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0