I look to the right and I see the hoolywood sign, this is all so crazy, everybode seems so famous

Om exakt 3 timmar går flyget till sthlm. jag å gurra ska bo hos hennes gulle-moster som är så jävla snäll å låter oss bo å äta där åallt. GULD VÄRT! <3<3 tack så sjukt mkt!

är lite nervös över hur vi kommer hitta där i stan jag å gurra. haha å hur vi ska hitta till solvalla å sen hem igen. hmm.. det blir intressant. gurra har aldrig varit på trav förut så de blir superkul, hoppas vi får se foppa där för hans häst ska tävla ;)

men nu ska jag ta å fixa mig iordning å packa de sista grejerna. kommer hem på söndag å då har jag roliga erfarenheter i ryggsäcken. som te.x. sett jubileumspokalen på solvalla live med en miljon i förstapris, sett coldplay, förmodligen lärt mig å hitta lite bättre i sthlm, lärt mig åka tunnelbana (?) spenderat pengar och haft galet kul med gurra å mina andra pluttar som också är där nu :) ha de bra här hemma!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0