Young hearts, I believe that we are not that far, From becoming who we truly are

Idag hade jag sovmorron å det va så himla najs. på skolan så skrev vi historieprov, det gick sådär. eller ok. får väl se när jag fått tbx det.

om typ en timme ska jag på handledarkurs (ja vi har inte varit på den än ;s ) meen, bättre sent än aldrig.
I helgen ska jag jobba lite matte, å packa till englaand! för nu äre ju bara typ 4,5 dag kvar innan vi åker :)
Vi ska vara i London å bo hos mias släktingar nåra dar, innan vi beger oss till hennes mormor å morfar som bor ca 12 mil utanför London :)
FAN VA NAJS DE KOMMER BLI! å bara släppa allt, och koppla av. ojjojjojj, det va länge sen. måste ha varit när jag gick i 3an för de va då jag reste utomlands sist! å dessutom hade man inte så mkt å tänka på när man va så liten höhö
shoppa, gå på madame tassauds, åka london eye, å bara chilllaaa, å dessutom har dom lovat typ 19 grader så vi får hoppas att det inte ändras nåt! :)
London Eye

















Pusshejs    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0