You spin my head right round, right round


dagens på-hjärna låt!

spanskanationella idag gick helt okej och jag va så nervös innan så jag höll på att dö. för er som ville veta var det de muntliga som stod på schemat ;s

slut med nationella nu i spanska å det är helt underbart, å underbart är det även att vi bara har en lektion på torsdag som vi inte behöver gå på så nu äre lite ledigt snart igen! yeees!

jag är typ peppad inför valborg men problemet är att jag inte har nåt att göra ;s så om du har lust att dras med mig, hör av dej ;D

jag håller på å loading hemming lite gossip nu så jag är livrädd just för tillfället...








ciaoo


Kommentarer
Postat av: sandra

hhaha, vilken partyprisse du har blivit mändi!!! den nya festarN!



är konstant livrädd när jag laddar hem.. måste typ göra det nu, huvva, men jag KAN INTE LEVA UTAN MINA SERIER

2009-04-28 @ 17:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0