you don't know what you've got til you missing it a lot

diggar låten. som faan alltså. men jag är ju så jädra rädd nu för ipred så bara det nödvändigaste laddas hem -> oth, gossip å 90210.
smart som jag har varit idag så har jag typ lagt upp dagen på ett jättebra sätt :)
efter skolan vid typ.. 4.. så hade vi främmande och vi bjöd dom på palt :) sen så när mamma å samme for till fotbollsträning så kollade jag gossip men efter de kände jag mig så lat haha så jag satte igång å gjorde klart engelskan å sen springrunda runt byn och lite egen styrke hemma med sit-ups å annat tjoffs. så nu har jag duschat, ska ta lite fil å sen innan jag ska sova ska jag njuuta av 90210-avsnittet! ;D har sett fram emot det hela dagen och drf har allt gått som på räls också!

men jag är även desperat behov av å få låten. alltså "you don't know what you've got til you missing it a lot - erik hassle"
har velat ha den sjukt länge men har bara hört den på radion så har inte vetat vad den heter, men nu vet jag det! ;)

om du har den, hör av dig så får du skicka ;D

tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0