Where were you

de blev inge sandra för mig. jag kom på en jävla massa saker som jag glömt bort. t.ex. att vi ska till gällivare på kalas i morron så jag hinner inte göra nå matte då, å jag har ju gaaaaaaanska mkt i matten å göra ;o å sen på söndag är de fullt med andra saker, måndag borta i övik å tisdag så äre dags! så det fick bli en liten plugg-kväll ;/ har faktiskt gjort nåra sidor men nu är jag trött å ska kolla film.
har hunnit vara till mina pownies också å myst med dom, hur ska jag klara mig utan dom i 8 dagar!? ;o

håller på å välja ut film nu,
de blir antingen Slumdog Millionare eller Milk.
den förstnämde har jag velat se så jäävla länge så det kanske blir den men de är bara det att jag vet inte om jag är på det humöret för att se den, för jag vill inte vara så trött när jag ska se den för då blire inge bra å nu är jag trött så det kanske blir Milk .. haha ;b

juste. har nåra sjuukt bra låtar, så jag måste få dela med mig. skriv gärna vad ni tkr om dom :) länkar:
The Fray - Never say never <---- LÄNK
The Fray - You found me <---- LÄNK

The Script - Before the worst<---- LÄNK
kommentera gärna va ni tkr om dom :)



Du är så vacker lillgubben <3

puss natti

Kommentarer
Postat av: jokki

åh The Fray, vad var det för låt som alla lyssnade på med dom? jag kommer ihåg att jag också gillade den, men har ingen aning om jag gillar dom där andra...

2009-04-04 @ 10:31:28
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0