Say all I need, is the air I breathe, and a place, to rest my head


jaa nog hare varit en bra dag :)
Vi hade bara 2 lektioner, började 9.40 - slutade 12.10.
Vi fick veta resultatet på kemiprovet å gissa vad!? mvg ;D bättre än Emma och Sandra!!!!!? ;O '
haha nåågot glad! vi fick dock inte veta poängen men affe sa att han trodde inte att jag hade nå fel, håll tummarna för det!
Glad som jag var knallade vi in till stan (S,E å Lollo) men lollo skulle till tandis så de blev bara jag emma å sandra som, när vi skulle gå in på åhlens, fick syn på denna underbart söta lilla renunge, eller inte unge, men nog vare ett barn nog! Där stod vi fastlimmade å kollade på den söta krabaten som att vi sett något vi aldrig sett förut. Vi fick tillåme klappa lillolle som den hette :) Viit, å ögonen. var dom inte heartbreaking. höhö
Jaa, renarna, eller, lillolle på stan va typ höjdpunkten på dagen! ;D
Lillolle :)

sen har jag ju nu den här låten som är så himla bra. älskar den. å början är jättebra. å jaa.
Lavinia heter den, med The Veils
http://www.youtube.com/watch?v=LM1zXMZpmFg
joo, den är med i oth. i slutet på sista avsnittet på säsong 2, listade jag just ut ;b

nu ska jag väl läsa lite historia. vi har prov i morron.
å juste, jag ska på handledarkurs också på ninas på kvällen

tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0