My life would suck without you

Hej allesammans! nu ar vi hos deras mormor och morfar i Ellington och det e supermysigt och varmt har! jag har bara shorts & t-shirt :)
Dagarna i London var super men vi har inte hunnit shoppa typ nat alls, for vi ska till en suuperstoor affarkedja i morron. har hunnit kopa en adidas vaska och ett par nike skor hittills.
Det Jag, mia, joy och johan har gjort i london ar bl.a. mat x) , Madam Tassauds, London eye, Buckingham Palace, Tower bridge, London bridge, big ben, olika vackra parker och promenerat. det har verkligen varit roligt men det e sa stort sa ojj ojj ojj. och mkt folk! :O haha jag som tkr att stockholm ar nog stort! Nar man aker tunnelbana t.ex. det kommer en tunnelbana varannan minut och varje har typ 15 vagnar, och ALLA ar lika proppfulla, ;O det ar typ svart att beskriva men det ar helt galet.
Ni far veta mer nar jag kommer hem och de kommer bilder da ocksa. mkt bilder. snart ar alla minneskort fyllda pa kameran haha ;P

Deras Mormor Anita och morfar peter e jattegulliga och det ar skont att vara har for det ar lungt a skont. dessutom finns det en dator har, sa ikvall kanske jag ska kolla 90210 pa hemsidan sa slipper jag ladda hem nar jag kommer hem. for har gar det och kolla pa 90210's hemsida, de gar inte i sverige.
men nu ska vi ata sa ni far hare bra alla mina vanner dar hemma! ;>

forresten, vad heter den dar msn grejen sa man kan vara inne pa msn utan att behova ladda hem det. Emma a sandra, nivet dedar som bella va inne pa hela tiden forr! hehe


glomde saga att igar gick vi ca 2 mil i london, man va lite trott i benen da vi gatt over 1 mil de andra dagarna ocksa ;P
vi har haft 20 grader har idag och annu varmare i solen, naajs som tusan!
glomde en massa stallen vi varit pa i london. t.ex. Harrods OCH gatt pa toa pa harrods (haha), hard rock cafe, chinatown, akt hogst upp langst fram pa en dubbeldeckare mitt genom london pa kvallen vid 10 tiden a de va coolt x) m.m (formodligen kommer det mer nar jag kommer pa)

glad pask!
pusshejs ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh hej amanda!! Lilla gumman, vad skönt att höra att du har det bra Jag är själv på Tillfriskningsväg så de är lungt med mig. Jag hr att du har superkul och jag vet att jag gärna hade varit med dig på alla ävntyren! :) KRAM på diiiggg :D och ha de bäst!

2009-04-10 @ 16:37:51
Postat av: Gurra

Åh vad kul att höra något från dig!:D Fan vad nice det låter som ni har det, och vad då sommar typ, så fusk, här snöar det för fullt!:O Shit vad mycket ni redan har hunnit med, och det låter som du har köpt snygga grejjer!:D Ha det bäst Amanda!:D saknar dig gumman<33

2009-04-10 @ 16:56:09
URL: http://maaaria.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kul att höra lite från London! Kan tänka mig att det är ungefär lika folkfullt som det var i Paris. Det ska bli kul att träffa dig och få höra lite mer om vistelsen! :D

2009-04-10 @ 21:03:26
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad nice du verkar ha det!! sorry att jag inte skrivit tidigare men jag har varit fast i torneådalen... ahhaha, där har det ju inte varit riiiktigt lika varmt som du beskriver det om man säger så!

och sidan heter förresten ebuddy.com!



när kommer du hem? vi måste iaf ses näru gjort det, så du får visa lite fynd!!! och så måste vi ju skriva om big bang såklart.. :(



men ha det så bra nu!!

2009-04-12 @ 19:15:53
Postat av: sandra

och det var jag som skrev förra kommentaren, haha

2009-04-12 @ 19:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0