I runaway but I can't let go

Vilken underbar dag!'

Vädret har typ inte varit bättre i år å jag har varit i stallet å kört synna, hon är så fin! <3
har även pysslat endel med bollis å jojje eftersom dom ska tävla i morron i övik, massage har dom fått åallt :)
prommis med mamma till skäret å stallet, å snart äre middag. dessutom ringer hovslagaren snart för han ska komma.
imorgon bär det somsagt av till övik, å vi lär komma hem kanske vid 03.00 å flyget går 06.00 eller 07.00.. vet inte riktigt x) haha ska kolla upp det idag. i varje fall har jag då packat klart nu å jag längtar sååå jävla mkt!
sen ska jag få låna jennys systemkamera för hon är så bäst, TAAAACK! <3

<3 Synna med hennes fölmage, erkänn tjockis! 8 månader in i dräktigheten snart :)


2 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0