I can't breathe without you, but I have to

än idag riskerade jag livet, ipred gör mig så nervös. men nu äre lungt tills nästa tisdag igen då mina serier kommer ut. huvva. vilka risker man tar för dessa serier!? ;P

90210 står på schemat idag, liksom springrunda. det är ju så underbart ute idag så ja måste bara å springa! hästarna ska också hälsas på idag som vanligt å på måndag blire vattenbad för bollan, som ska tävla på tisdag :) She'll like it ;)


det blir förmodligen antnäs-gänget + nåra andra i morron på valborg, grillning å lite sånna saker har jag hört och det blir riktigt trevligt. kanske får man en skymt av masha också då vi ska va me hennes lilla pojke, vore inte helt fel. annars så träffas ju jag å mascha hos emma på lördag då vi ska fira bella som fyllt 18! haha

håller på å lagar lite mat som är i ugnen just nu så jag måste kila å duka innan maten blir klar.

seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0