Home sweet home

Hemma igen

resan igår påbörjades 06.45 på morronen och slutade 23.30. många timmar som bara bestod av att vänta. eller jaa, så gott som alla timmar var det. vänta på flyg. vänta på buss. vänta på stjuts. osv...  men I'm home now! 

det känns faktiskt väldigt skönt att vara hemma igen i lilla kalla sverige. Jag har inte laddat in alla bilder på datan så det kommer senare, men jag har inte köpt så mkt kläder. eller typ nästan inga kläder alls ;o jag är ju lite som jag är, typ kräsen näre gäller sånt. har typ en bild framför mig som inte går att beskriva, och det vill jag ha och oftast finns det inte ens. haha x)
Jag har bara så jäkla superdupermkt lust med att gå å se 17 again i morron på premiären men jag får se,
i London och England vare fullt med bussar som hade 17 Again Plancher med zac efron på så man blev lite sugen å se filmen nuuu alltså, höhö
jojje tävlar ju ikväll så jag ska till stallet nu å säga hej till mina pownies innan det bär av till boden :)


tjoohejjs

Kommentarer
Postat av: jokki

ja du är då bara ute å flänger Amanda, men snart åfr du allt vara hemma så vi får ses!

2009-04-18 @ 09:45:36
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0