Every move I make feels, Lost with no direction

gomorron! nyvaken tjej hära som har Taylor swift skivan i radion och laddar för en superdag!
jag är hur glad som helst för att vädret är så jävla underbart, jag väntar på att pappa ska komma hem från jobbet å sen ska vi till stallet å träna pållarna å jag ska även å springa idag, såklart. Kvällen kommer nog bli bra också förhoppningsvis :)

mindre roligt äre väl att våran dator typ gick sönder igår ;s hoppas å ber till gud att de bara är skärmen för annars är de borta bilder från 6 år tillbaka, å de är  INTE kul... alla första-dagen bilder på bollan, å alva, å allt annat. alla bilder från skolan. huvva. blir ju lessen av att bara tänka på det..

igår va jag på en springrunda + promenad och det gick så jädra lätt å springa så herregud, de måste ha berott på vädret.

förresten så har jag ännu inte sett 17 Again å jag måste få se den vääldigt snart. även hannah montana the movie kommer ju så den måste man ju också se för den verkas asbra, älskar hannah montana ;) HAHA nämen de är bra. men problemet är att den går på bio på svenska x) man får väl vänta ett tag tills ipred kanske är lugnare.
Alex har iaf lovat att fixa albumet till mig såå, den borde jag snart gå å tralla på, på skolan å lite överallt ;)


nä nu ska jag kila å äta frukost. ha en great dag mina vänner

tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0