Bleeding Love

Vi kommer just fran norrwich och jag har handlat lite grann. jag har dock inte hittat allt jag velat ha, men det far jag spara tills jag kommer hem och kopa det da! :)
Under den har resan har jag hittills kopt; Solglasogon, adidas vaska, nike skor, svart vaska, linne/tunika, jacka, jonas brothers skivor (a little bit longer och Jonas Brothers), Taylor Swifts skiva (fearless), twilight filmen (med 2 timmars extra material haha).
Det som jag "saknar" eller, som jag vill ha, ar en sjal till min jacka, leggins, kjol och nat mer. men jag hittade en kjol i vasteras sa jag kanske koper den nar vi kommer dit ;>

Norrwich kopcentret va val gaaanska stort. hann ga igenom 1 vaning av alla 3 (? tror de va de, hann ju inte komma langre an till forsta). sa pa fem timmar hann jag ga igenom en vaning, da hade jag alltsa nara vaningar + hela stan kvar. men men, sant e livet!
Nu ska jag kila ivag, hare bra!

pusstjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0