There's always going to be another mountain

Engelskanationella gick rätt hyfsat gott folk. förutom att jag nog har skrivit för mkt och det är inte bra ;s hoppas dom inte räknar orden ;o

Fredagskvällen spenderades hos lollo då hon hade födelsedagsfika eller inte fika kanske man ska säga.. mer.. kalas ;P vi spelade guitar hero (stavningen??) och sing star. jag va fan bra i sing star, vann alla gånger utom en ;) haha trots att jag typ inte ens kunde låtarna! x)

18-års ferren hos jowkie igår va mkt najs och det va en massa människor - både kända och okända :) Eftersom man pratade med lite olika folk så fick man utöka vänskapskretsen lite ;) höhö
Kom hem därifrån vid 02.30 så jag va lite trötter, klev upp rätt tidigt på morron ;s

just nu sitter jag å lyssnar på min älskade Taylor swift skiva. lööv it. och snart äre stallet och sen kanske köra lite bil :)
ikväll är det ju wipeout så det blir väl kanske å se det, vi får väl se.

Jag känner mig så lost när jag inte vågar ladda hem nåt, jag har hittat massa filmer ju som jag vill se juu...





pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0