You are the music in me

  

         För de som inte vet nånting om mig:
  • Musik jag gillar: Blandat minst sagt! Jonas Brothers, Coldplay, Gavin DeGraw, Demi Lovato, Håkan Hellström, Markus Fagervall, Rihanna (i vissa fall), main streem låtar som går på radion (t.ex. apologize, I kissed a girl) ;)
  • Saker jag gillar: Vara i stallet, tävla med mina hästar, sitta hemma å kolla tv/film i våran sjukt underbara soffa! x), vara med mina friends, kolla på favorit-kändis-bilder på t.ex. Zac Efron, Chace Crawford, Robert Pattinson (eller Edward Cullen egentligen), Chad Michael Murray m.f.
  • Tv/Film: Jag följde The O.C, följer serierna One Tree Hill, Gossip Girl, 90210 (laddar hem den dag de kmr i USA) som jag älskar att se :) å sen kollar jag heroes, house när de går på tv :) Några filmer jag gillar är Taitanic, High School Musical 3, Twilight, Camp Rock, A cinderella story, Another Cinderella story, Pearl Harbor, Enough (med J.L), Mamma Mia m.f.
  • Övrigt: Jag har 3 travhästar varav 2 tävlar och en ska få ett föl i juli, 2 småsyskon, alva å samuel (5 å 7 år), fyller år 29 December ;s, är 175 cm lång, blont hår å blåa ögon (Vill ha mörkt hår å mörka ögon ;s) Älskar att läsa bra böcker (t.ex. Twilight) å kolla på film. Blir lätt besatt!

        

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0