Speeding Cars

kall  dag! For till hästarna klockan 11 å fixade där, körde synna, bosse körde bollan, å jag for med jojje sen. Jojje körde jag ända till Måttsund via skäret å det är väl ca 2 mil typ, å kallt vare, -10 grader typ.. låter inte så kallt men när man är ute i 1,5 timme så äre lite kallt ;) haha men kul vare iaf, sötpållarna mina! <3

Igår vare en trevlig kväll med massa tjejer hära! Jenny, Linnea, Elina, Cia, Maria å jag! vi skulle kolla film, men jag fick inte igång dvd;n (haha så oteknisk som jag är) efter typ en halvtimme, å då hade alla hunnit ändra sig om vilken film vi skulle se, alla ville se olika ;s men det löste sig på de sättet att vi stoppade på coldplay på tv;n å lyssnade på de samtidigt som vi bara satt å pratade, drack te gjorde vi också :) Det var supertrevligt å pratade en del om sånna här "andar", som finns i hus å "spökar" eller lever om på nå sätt, å sånna läskiga saker, jag tror verkligen på de där alltså! det finns inget som gör så att jag inte kan tro på det mer än att det känns lite knasigt..

Jag längtar så himlahimla mkt tills jag får twilight bok 3, inte klokt vad jag längtar! vad ska jag nu hitta på när jag inte har den å bara vill lääsa uut den!? ;o visst, jag kan göra annat, men det har jag gjort i 2 veckor nu...
tro inte att jag är värsta bokmalen eller så nu för jag läser verkligen inte mkt, hahaha, jag läser bara fort om jag hittar nåt som är riktigt bra! annars är böcker bara jobbigt, typ.

              
~~~~~~~~~~~◊~~~~~~~~~~~~~~~~♦~~~~~~~~~~~~~~~~◊~~~~~~~~~~~~~~~~♦~~~~~~~~~~~~~~~~◊~~~~~~~~~~~

Hade heelt glömt bort att mamma skulle jobba natt inatt så nu är jag totally by myself, med barnen dock men dom ska ju soovaa! tog en power nap på typ 1 timme (höhö) för en stund sen så ja kmr nog inte somna i första taget ;o jag ringde jenny, men hon är i ersnäs, å klockan är ändå rätt mkt så det känns onödigt att ringa hit nån som bor långt härifrån.. ;/  Fick lust att kolla lite oth men nu är de på de viset att båda mina boxar är utlånade.. Jag får väl ta å roa mig med att kolla tv nu när vi har nästan alla kanaler, eller iofs kan ja ju kolla de två sista avsnitten av OC säsong 3 ;) haha smaaart! sen kanske jag kollar Narnia: Prins Caspian som jag tänkt se helt sjukt länge! ajja, filmkväll för min del!



Jag kan typ inte sluta gråta. Kollade just sista avsnittet ;'( Fy fan!

Remember when I moved in you
And the Holy dove was moving too
And every breath we drew was hallelujah

Hallelujah, hallelujah
Hallelujah, hallelujah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0