We rock!

Fredag 26/12 -08
Idag så har bollan tävlat i umeå. Klev upp 06.30 å resan till umeå började typ 9.00. Det gick inte så bra för bollan i loppet, hon ledde ett tag, men blev trött och tappade ;/ Kanske är det så att hon inte vill tävla nåmer? Vi tror inte det är så men man vet ju inte, hon har ju trots allt vunnit 18 ggr å sprungit in över en halvmiljon! Så om hon är lite less så är det helt ok för oss, då ska hon ju få föl :) Men vi kan inte tänka oss att det är så, hon är nog förmodligen bara inne i en svacka, men det visar sig nog snart hur hon känner! :) Jag å hon ska då aldrig skiljas från varandra, Nothing can break us apart! Never!

Det var iaf en rolig resa för jag fick ju med mig en viss Juuliaaa (http://julialundkvist.blogg.se, reklam ofc ;) till sällskap å hjälp! det var suuperkul å man ser att hon verkligen saknar travet alltså, men hon får följa med oss fler ggr :) Det var superlänge sen vi träffades så det var defenitivt på tiden! Så resan var nästan perfekt, bara att bollan skulle ha gått lite bättre men sånt är livet! På väg till umeå satt jag å julia å pratade mest, åsså sov vi också typ 45 min x) å påväg hem började vi kolla en film, Sisterhood of the traveling pants 2 (Systrar i jeans 2), men båda höll på å somna så vi såg itne så länge innan vi stängde av å sov! Jag vet inte hur vi bar oss åt, för vi låg ner på nå sätt med huvvet i mitten på en kudde, alltså låg vi med kroppen i en boll på varsitt säte, haha men vi vaknade inte förän vi var i skellefteå så jag antar att vi hade sovit ganska bra ;b

På kvällen när jag kom hem (typ 21.00) så var Jenny å Cia här å vi spelade lite Wii (Mario Kart, och sen även sing it) å de va heelskojj! sen började vi kolla camp rock, så jädra bra film alltså ;b haha jag har kollat den hur många gånger som helst! Eller inte jättemånga gånger, men den går ofta på Disney Channel å då brukar jag se! Tkr de är konstigt att den kom hit först typ.. nuu.. för jag laddade hem den å såg den redan i typ Juni .!?
Vi höll dock på å somna flera gånger men sen efter filmen så for Cia hem, Jenny var kvar ett tag å började kolla Dumbo, den där filmen när elefanten har stora öron! ) ;D sjukt söt film!

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0