Juul & loov!

Äntligen, äntligen, äntligen! Nu är det lov å dagen har varit typ underbar hitills!
Först på morronen hade jag dock prov, men det tror ja gick ganska bra, kändes inte så jättesvårt. Efter det hade nåra bakat i klassen åsså fixade vi mysigt med ljus å allt i ett klassrum å satt å fika; chokladbollar, pepparkakor, glögg, julmust, saft, marsmallows, cookies, andra kakor med nå kolagrejs i! Sen efter vi hade ätit när vi va suupermätta, så slutade vi å då knallade jag med emma å sandra till stan för att byta min kofta jag köpte igår, den hade nämligen en knapp för lite ;b men jag fick en ny så det är löst de me!

Jag sitter på kultan å väntar på  bussen som går om 16 min, å när jag kmr hem ska jag nog fara till pållarna en sväng innan vi får främmande :)

10 dagar kvar! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0