Hold on

Nu är det ett år tills nästa julafton! ;s känns länge, men tiden går så himla fort så det kommer snart vara julafton igen! men snart fyller jag år ju, om 5 dagar, eller 4 om man inte räknar med sista timmen på den 24:de :)
Det vart en superlyckad julafton hemma å vi har redan spelat wii, både hsm sing it, mario kart, och sport (spelet som följde med när man köpte consollen). Allt var jättekul å min favorit just nu är nog ändå sing it grejen ;) älskar att sjunga, men synd att man låter som en höna när man sjunger ;s ett av sakerna jag önskar mest i hela världen är faktiskt att ha en bra sångröst.. good luck määndi!

Hela familjen blev supernöjda framförallt med Wii spelet å vi har suttit å spelat nån timme nu, men strax äre dags å kolla Mamma Mia filmen som mami fick :) den är ju superbraa så de blir kul å se den igen, har ju bara sett den en gång!
I julklapp fick jag bl.a. Coldplay ståbiljett till stockholm stadion 22 Augusti (fick den när biljetterna släpptes), underkläder, pyamas, bok, wii, nagellack å lite "nagelmanikyr" eller vad man ska kalla det öhmm.... "skal" till min iphone, hudkräm som luktar svinagott, pengar å... kommer inte på nå mer för tillfället ;b jag fyller ju år snart också såå, kanske får jag nåt mer då :) synd bara att just efter julen är ju alla som fattigast, å då har ingen råd å köpa nåt till mig så min födelsedag blir oftast typ att nån kmr å fikar, menmen.. jag får väl skylla mig själv på nå sätt ;s ;b haha alla är man nog spec på nå sätt!

Bollan ska tävla på fredag i umeå å ja hoppas hon har hittat tillbaka till formen å spöar skiten ur dom ;) haha
informerar hur det går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0