Bolt

Idag har de varit fullt upp alltså! eller, vi kan ju börja med igår för då var jag så himlarns trött för jag har lagt mig 02.00 heela veckan, så ja somnade nog innan 10 eller 11.. kom inte ihåg vilket, hade ingen riktig koll på klockan serru!
Iaf så sov jag till halv 9 å då hade ja ju sovit minst 10 timmar, inte dåligt å de va jättelänge sen ja sov så länge.
iaf, ja åt frulle å sen for jag, mami, samme å alva å hämtade indra å sen vidare mot bion! Pappas jobb bjöd oss på förhandsvisningen av Bolt, som inte ens har premiär förän i februari. Den va helt bra, bättre än jag trodde! ;) hehe
Sen var vi på stan ett tag å jag köpte en klänning från vila :) valde mellan 2 st, hade verkligen ångest, men nu önskar jag mig den andra till födelsedagspresent! Fyller ju år den 29:de ;) sent? I know! Köpte även ett par örhängen från Fritz Olsson. Nöjdtjej_92!
Gick på stan ett tag somsagt å sen vidare till storheden å Toys 'rus, där samuel köpte en julklapp åt alva, å tvärtom. Det blev en High school musical sackosäck till alva, å en helikoptergrej till samme.
Efter 7 timmar på stan så for vi hem å bytte om åsså till hästarna, å nu är vi hemma! skönt, är supertrött även fast jag har sovit så länge i natt. Så förhoppningsvis blire en tidig kväll igen.
Nu ska jag nog ta å dricka lite glögg med mamma och beställa Mario Cart till Wii från cdon, å sen bara ta det luuungt å kanske baka lite julbak! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0