Äntligen!

Vårat internet har inte funkat igår å inte idag heller hemma, så nu är jag på skolan å nöter lite på internet, det är som svårt att klara sig utan det! ;s
Sovmorron till 9.50 å på kemin gjorde vi tomtebloss :) Helroligt, men lite kladdigt. i morron får vi se om dom funkar!
Nu har vi spanska, vikarie, kollar dåålig film, så gör annat ist´. har kollat lite madagaskar med Sara ;)

Nu slutar lektionen så nu ska jag dra, till stan med gurra å jenny, å jaag ska göra hål i öronen idag! wohoow, äntligen, det är verkligen på tiden ;)

Jag är glader!


 Nu har jag varit på stan. Lååång dag minst sagt! men det blev lite smått å gott köpt :) Julklappar å även en tunika/tröja och stickad kofta till mig som jag har letat superlänge! Känns bra.
Dessutom gjorde jag ju hål i öronen idag å de gjorde inte ont alltså ;b  men minen jag gjorde till jenny å gurra innan hon "sköt" liksom, gjorde så jenny blev helt tårögd å höll på å gråta hahahhahaha :')
Tydligen skulle jag få det i julklapp men dom kunde typ inte hålla sig längre för att jag tjatade som ett aaas! haha anledningen (för dom som inte vet) att jag inte har fått göra har varit de första åren typ för att min moster har sån jävla nickelallergi (som hon fick när hon gjorde hål i öronen) så hon kunde ju då inte ha nå kläder med vanliga knappar (förutom plast då) å hon har så allvarligt så hon inte ens kan äta kyckling, för att tydligen matar man kyckligarna med nåt som har nickel i sig eller nå sånt skit ;s men de senare åren har jag inte fått göra de bara för att dom har retats med mig x) ajja, nu äre gjort å det känns bra! ;D

Nu ska jag äta nåt, åt 2 mackor för över 10 timmar sen, det enda jag ätit idag! ;s , sen julstäda, i morron får vi främmande av Familjen Larsson som har flyttat till karlskrona, längtar som tusiken!

tjiing,
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0