a start of something new

Första inlägget, å dehär fattar jag ingenting av just nu. Nån snäller får ta och hjälpa mig lite, eller rättare sagt, en hel del ;)
på den här bloggen kommer ni få veta lite om mitt väldigt intressanta (?) liv!

hur som helst så har jag varit arg på våran spanskalärare idag då hon inte hade sagt till våran klass att vi inte hade lektion utan bara till hennes mentorsklass (som vanligt) å de innebar att jag kom till skolan 1 timme å 40 min innan jag egentligen behövde.. suck..  hade alltså kunnat vara på stan till klockan 13.50 ist för 12.15 ;/ ajja... 
Nu längtar jag bara till loooveet!

Men innan jag gick till skolan var jag på stan å vi ska köpa Nintendo Wii, åsså ska alva min lillasyrra, som är 5 år, få typ High School Musical sing it, å samme, lillebror som är 7 år, få Mario Cart! Båda dom blir faktiskt helt kul tror jag :) Själv önskar jag mig Twilight boken 3, (åhh älska twilight <3), One Tree Hill box 4, å pengar. Jag ska ju till London till påsk troligen å då kan de behövas endel money!

sen när jag kom hem så tog jag det bara lungt ett tag, for till mina pållar en sväng å sen hem igen för att klä julgranen! De flesta tkr vi är helt tidiga med det, men det är pga samuel å alva . Sen äre ju suupermysigt med julgran, men de va ja som fick sätta upp den å de är hur jobbigt som helst, iaf ljusen ;o usch! men nu är det gjort å fin blev den :)

Jenny bjöd mig på nybakta kanelbullar med saffran i å dom var sviiinit gooda <3 Jag kom nyss hem från henne å vad tror ni mami gjorde då? hon bakade ju kolapraliner som såg också helt grymmt goda ut, å ja smakade från de som blev över liksom, å mumma säger jag bara, sjukt gott!
Så det gjorde jag ist för att plugga till historian i morron, nog för att jag läste igenom papprena en gång hos jenny men jag vet inte hur mycket det hjälpte. Fattar fortfarande ingenting om det 30 åriga kriget ;o det får gå som de går, håll tummarna everyone!



tjiing,
Amanda,


Kommentarer
Postat av: linnea

Jag hittade! :D och kul att du skaffat blogg, Amanda. (yes, jag blir den första kommenteraren någonsin (y))

2008-12-17 @ 18:50:31
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0